MITT NYA BOENDE I LISSABON

Alltså. Hittills. Så känns det fan som att jag kan pusta ut i min nya lägenhet. Det ENDA jag stör mig på hittills är att ugnen inte fungerar. Jag lagar ju ganska mycket mat i ugn men jag får la helt enkelt åka hem till någon annan och laga matlådor! Typ Jempa eller Empa.

Jag har utsikt över floden från sovrummet, jag bor 4 minuters gång till min favortbar och jag bor på bargatan. Bargatorna. Mitt i festen. Vid en utkiksplats med livemusik varje dag. Jag bor där jag velat bo sen dag 1. 🙌

Nu ska jag fira detta genom att gå och dricka drinkar med några kollegor (kan ej fatta än att jag har kollegor från mitt heltidsjobb).

(null)
Här är utsikten från mitt sovrum, i mitten av bilden till höger är utkiksplatsen över floden och alla hus, det tar mig alltså inte ens 30 sekunder att gå dit och knäppa en öl. LIVET?!

(null)
En bit av utkiksplatsen
Lissabon - Portugal - Santa Catarina - aiia Bohlin - bairro Alto - boende Lissabon - jobba utomlands - viewpoint lissabon
1
Ellen

Hur härligt? Vill åka till Lissabon någon gång, verkar så nice.

Svar: Ja det är en helt magisk stad! Så fin och så mycket roligt 🙌
Aiia Bohlin