KNARKLANGARE VILLE HA SEX

Det enda positiva när det regnar i Lissabon är att knarklangarna som står utanför min port inte är ute. Nu ska det regna ett par dagar och jag hoppas de är borta längre än så.

Alla vet att knarklangare kan vara vidriga, men när de tar tag i någons hår, frågar om vi gillar sex och håller fast en för att följa in genom porten är ingen vardagsmat i Sverige för mig. Men här är det de.

De försöker först sälja droger, när man säger nej springer de efter och försöker ta sig in samtidigt för att sen stå och skrika efter en och försöka få upp dörren.

Varje kväll när jag går hem, vare sig det är efter jobbet eller efter en utekväll, så är jag rädd. Man ska inte visa sig rädd men när det står en drös med 2m långa pojkar runtom en så är man inte så kaxig längre.

Ni som följer min blogg vet att jag haft mycket problem med boende sen jag kom hit. Jag älskar min nya lägenhet och mina roomies, men när man får panikångest så fort man ska svänga in på min gata till min port (som ligger 5m från huvudgatan) så är det inte så jävla underbart att bo här.

Hadeee.

(null)

Aiia Bohlin - Lissabon - Portugal - hm - jobba i Portugal - jobba utomlands