HAR LEVT UTAN BANKKORT SNART 3 MÅNADER

Första dagen jag kom till Lissabon så råkade jag ju spärra mitt kort i en automat. Vem fan skriver "personal number" och en 6-siffrig kod på en automat? Då tar man ju för givet att de är ens personnummer och inte att man ska skriva sin 4-siffriga kod och sen låta två stjärnor vara tomma???

Aja. Jag gjorde de iaf. 3 gånger. Pang sa de så stog jag utan pengar. Men igår fick jag äääntligen ett nytt efter mycket samtal med Swedbank. 

Vaknar upp idag för att hämta ut min antibiotika och hittar inte kortet i plånboken. "Fyfan om jag supit bort detta första dagen" var de första jag tänkte... MEN jag hittade det mellan kvittona tillslut och har nu min medicin påväg till jobbet. Pjuh! 😎
(null)

Aiia Bohlin - Lissabon - Swedbank - bankkort - jobba utomlands
2
Anonym

Haha you crazy bitch håll reeeeda på ditt kort nu🌹🌹🌹

Svar: Haha jaa försöker 🤪🤷‍♀️
Aiia Bohlin

jane

jäflar vilken tur du hittade det <3

Svar: Jaaaa visst 😂😂
Aiia Bohlin