BOTOX FÖR MIGRÄN

Nu är jag påväg hem från läkaren efter att ha fyllt på min botox för migrän och spänningshuvudvärk. Och helvete vad ont det gjorde idag! Eller så hade jag bara glömt hur ont det gjorde, har inte fyllt på nu under sommaren.

Jag får stick ovanför ögonbrynen, mitten av pannan, längs med hela hårfästet i pannan, tinningarna, bakom öronen, 3 cm upp från hårfästet i nacken ner i ryggen och ut mot axlarna. Fan vad stick det blir märkte jag nu när jag skrev det 😂

Jag har varit lite av och på gällande botoxen, om det hjälper mig eller inte, men nu när jag varit utan under sommaren har jag fått det svart på vitt. Jag har haft migränanfall titt som tätt och ont i huvudet VARJE dag (allt från påtaglig huvudvärk till "jag-slår-huvudet-i-väggen-huvudvärk"). Med botox får jag mildare huvudvärk och mina anfall kommer inte alls lika ofta. :)

(null)

Botox - Botox mot migrän - Huvudvärk - Migrän - Migränanfall - Spänningshuvudvärk - aiia bohlin - aiiavonteese