PARFYM SOM GLIDMEDEL?

Nu kan jag glatt meddela att jag startat ett samarbete tillsammans med palora.se. Så här blir det sexleksaker framöver. 👅
 
 
Först ut är detta glidmedel från LELO som är, minst sagt, det snyggaste glidmedlet jag någonsin sett. Först trodde jag att jag hade fått hem någon slags parfym. 😅 Det är vattenbaserat och passar därför alla sexleksaker, så man slipper ha massa olika glidmedel för olika leksaker. Asbra för en fattiglapp som mig. 😌 Jag som har så mycket problem med mina urinvägar kan inte vara nöjdare med detta då det inte innehåller varken parfym, glycerin eller parabener utan det innehåller istället Aloe Vera.
 
Jag tycker det här glidmedlet funkar skitbra, är sjukt snyggt och det räcker med max en pump för att få det glid man behöver, om du inte vill glida runt som en nybliven bilförare på en halkbana förstås.
 
 
Du hittar det här, och just nu är det 35% rabatt på det!
 
...MEN med min rabattkod AIIA får du 25% (!!!) på deras hemsida. PÅ ALLT. ALLT.
 
Jag menar KOLLA PÅ DET 🙌
 
 
 
glidmedel - lelo - palora.se - rabattkod sexleksaker - sexleksaker