MORFINAVTÄNDNING

Igår började jag ju som sagt må dåligt och under natten blev det inte bättre. Jag vaknade med feber idag igen och trodde för någon sekund att domningarna var borta, men så fort jag reste mig upp så började det stickas i kroppen och knastra i huvudet. Jag fick en akuttid på vårdcentralen och det gjorde mig inte smartare när hon inte lyssnade.

Men min fina vän som jobbar på sjukhuse berättade att det förmodligen är avtändning av morfinet. Jag ökade ju min dos morfin självmant eftersom jag fick den lägsta man kan få, men med tanke på mitt mående och hur dåligt min kropp tar upp medicin så dubblade jag den, sen fick jag en sorts morfin till efter akuten och sen slutade jag tvärt. Så det chockade väl helt enkelt kroppen!

Men det är inte en skön känsla ska jag tala om. Vissa steg jag tar viker sig ena benet för de domnar bort för nån sekund och huvudet är verkligen inte med till 100%. Det knastrar liksom inuti som när man tar sånt där godis på tungan, vad heter det? Pops?

(null)

aiiavonteese - avtändning morfin - morfin