MIN KÄRLEK TILL IRLÄNDARE

Igår åkte jag ju hem till Frida och sen drog vi intill stan. Vi gick först till Secret Garden och sen till The Liffeys, som är en irländsk pub i Gamla stan. Där letade vi efter två av Fridas vänner men hittade aldrig dem, men den irländska trubaduren var så sinnessjukt jävla bra så vi stannade! Blev överraskad över hur många irländare det var där och det var så roligt. 😍 Tänk att jag hela mitt liv önskat att jag var från Irland eller Skotland. 😂

När det stängde vid 1 gick vi fram till trubaduren och sa hur grym han var, tog ett visitkort till bröllopet och det slutade med att han ville haka på mig och Frida så vi tre gick till Secret Garden igen för att möta Maria. 

Vi hade en sjukt lyckad och rolig kväll och sen åkte jag och Frida hem och åt. Förmodligen den godaste toasten jag någonsin ätit.

(null)
I källaren på The Liffey
(null)
Alltså hur lik är han inte Tyrion Lannister från Game of thrones? 😂
(null)
Frida fixade gofrukost 😍


Game of thrones - Irland - Irländsk trubadur - Secret Garden - The Liffey - Tyrion Lannister