KÖPTE EN TATUERING PÅ LETSDEAL NÄR JAG VAR FULL

Lesson learned: köp inte tatuering på LetsDeal när du är full. Jag har redan många fula tatueringar på armen och tänkte "det kan inte bli värre", men det blev det. Mycket. 😂 Det här är typ den sämsta tatueringen jag har (som en redig tatuerare gjort). Men som den socialt handikappade personen jag är knep jag min käft och sa aldrig ifrån. Dessutom fick jag betala 750kr utöver de jag redan betalat på LetsDeal för han gjorde den större. Det vågade jag inte heller säga emot.

Linjerna är så sjukt dåliga, färgerna är fel och skuggningen är de sämsta jag sett. Han fyllde inte i färg i hela tatueringen och när han skulle skugga det orangea och gula så blev de bara som streck och inte så det flöt ihop. 

Så nä! Aldrig mer en tatuering från LetsDeal och jag kommer göra om den så fort jag får chansen. 😂

(null)
Men min kärlek för ananas kommer aldrig försvinna även om den är ful 🍍


LetsDeal - Tattoo fail - Tatuering