JAG HAR FAN ALDRIG SNARKAT, KOM INTE OCH SÄG ANNAT

Jag. Kan. Inte. Somna.

Jag är så trött så ögonen går i kors. Näsan svider som en brännskada och den dunkar i takt med min hjärtklappning, som att den håller på att sprängas. 

Blodet bara rinner ur näsan. Ligger jag på sidan åt vänster rinner de ut i vänster, samma i höger. Ligger jag på rygg för högt rinner de ur båda. Jag kan verkligen inte hålla ögonen öppna länge åt gången. MEN SÅ FORT JAG SOMNAR så snarkar jag till för att jag inte får någon luft och vaknar av att jag hör mig snarka. Sen samma procedur om och om igen. Ingen luft - snark - vakna. Torr i käften är jag med men kan inte dricka för det gör för ont så jag bara börjar gråta och sen börjar jag blöda i näsan igen. Vilket jävla liv ☺️

Jag skäms. Jag vill gömma mig under täcket. Jag blir helt röd i ansiktet. Jag är ingen snarkare. Har aldrig varit och kommer aldrig förbli!!!

(null)

Operation - hELVETE - näsoperation - näsoperation biverkning - täppt i näsan