HELA KROPPEN DOMNADE

Idag tog jag mig utanför lägenheten för första gången på över en vecka (bortsett från sjukhuset). Jag mötte upp storFrida i stan, gick runt lite och sen åkte vi till Vapiano i Gamla stan. Där käkade vi och sen kom Nanni och anslöt sig en stund innan hon åkte hem igen. Så jävla mys!

Efter det gick jag och Frida till Secret Garden. Jag tänkte på det imorse att det vore så typiskt om det första jag gjorde utanför lägenheten var att gå till secret, och där hamnade vi tillslut ändå. 😂

Inne på Vapiano började jag känna mig konstig i kroppen, det känns liksom som när en fot somnar, det sticks i hela foten och det känns att den ska domna bort, så känner jag från topp till tå. Så jag åkte hem och nu ligger jag i sängen efter att ha tappat ut en halv deciliter blod till ur näsan.

(null)

(null)

(null)
Finaste Frida ♥️


(null)

(null)

(null)

Näsoperation - Secret Garden - Stomatol - Vapiano