GASBINDORNA I NÄSAN VAR NÄSTAN EN METER LÅNGA

(Detta inlägget skrevs igår men har problem med att publicera mina inlägg)
 
Ikväll kom storFrida hit och drog ur mina tamponader ur näsan, ÄNTLIGEN!

 

Jag har mått sjukt konstigt hela dagen, varit otroligt yr, mått illa och haft dålig syn. Trodde det var ett migränanfall men tror det varit tamponaderna som legat och tryckt på så det triggat igång något. 

 

Jag tog först en dusch för att tamponaderna skulle bli blöta och lättare att få ur, tryckte i mig massa smärtstillande och sen började Frida dra ur de långa gasbindorna. Det gjorde skitont, men var inte i närheten så ont som det gjorde på sjukhuset. Det kom blod och massa blodklumpar och jag kände hur svetten började rinna i pannan, hur armarna började skaka och hur magen vändes upp och ner. Sen sköljde jag rent med koksalt och smörjde in mina näsborrar med olja för att jag blivit helt jävla sårig av att ha tamponaderna tryckandes i näsborrarna.

 

MEN vilken befrielse! Inatt kanske jag kan få sova några timmar utan att vakna hela tiden av att jag antingen har ont eller inte kan andas. Att det fortfarande gör ont, svider och blöder skiter jag i för fyfan vad skönt det är att slippa tamponader efter sex dagar!! 👌😍

 

 

Nu önskar jag att denna hönapöna låg i min famn och sov
 
 

 

 

Näsoperation - Operation - näsoperation komplikationer