AKUTEN VILL INTE HÄMTA MIG

Smärtan avtar inte. Jag tar morfin efter morfin efter morfin, men de hjälper inte. De känns som hela näsan ska explodera och de bara blöder och jag bara gråter. Och nu på toppen av det har jag fått feber med. Livet är allt bra härligt.

 1177 bad mig (eller ja, mamma, jag kan inte prata) ringa akuten så de kunde hämta mig, för såhär ska de inte vara och de tyckte jag behövde mer morfin än vad jag kan ta hemma, men de ville inte akuten. "Du får ta dig hit själv förstår du väl om du vill ha hjälp", jaha men jag kan ju inte ens resa mig för att gå på toa utan att börja pissblöda, bli likblek och se stjärnor så jag har legat på samma ställe sen igårkväll.


(null)
Såhär ser jag ut efter jag svalt medicinerna med en klunk vatten, då börjar det pissblöda och gör så ont så jag inte kan sluta gråta.

akuten - näs skelettet - näsmusslor - näsoperation - operation