FRAMME I LISSABON

Idag landade jag i Lissabon. Känslorna översvämmar av separationsångest och panikångest. Jag vet inte hur nära jag var på att spy rakt ut på planet av panik. Skakade som ett asplöv och hade den största klumpen i halsen.

Jag bor på ett airbnb med 3 andra just nu innan de kommer fler, en dansk, en fransk och en italienare. Kommer bo här i två månader innan man förflyttas till en lägenhet. Men det jag såg av lägenheten där vi lämnade första tjejen så är detta airbnb ett lyxhotell i jämförelse. Man måste registrera sitt fingeravtryck för att kunna komma in i porten.

Jag och fransyskan Jennifer åkte till Parque för att möta Marwan och käka. Det slutade med att vi gick heeela långa vägen till Rossio och jag mår så jävla dåligt när jag inte kan lokalisera mig med att ta buss/metro så vi tog en Uber hem. Kostade iofs lika mycket som att jag och Jennifer skulle ta metron ihop. 35kr. 35!!!!!! Uber kommer nog bli min bästa vän här.

Nu ligger jag i sängen, hela sängen är helt fuktig så jag känner mig helt blöt. Det är så dåligt ljudisolerat så det känns som min säng står nere på gatan. Allt är skit och jag undrar vad fan jag gjort.

(null)

(null)
Det här är mitt rum.




Jobba utomlands - Lissabon - Portugal