ATT UMGÅS MED EN GET

När vi fick reda på att Rebecca hade en hjärntumör åkte jag direkt till mamma och stannade där tills operationen var över och Rebecca fått åka hem från sjukhuset. Så under den tiden gjorde vi lite allt möjligt och umgicks med Rebecca ♥️

B-b-b-b bonfire

(null)

(null)

Hos veterinären med Doris, här var en av de få gånger hon inte låg halvt medvetslös.

MEN vi matade henne med antibiotika i en vecka och sen blev hon FRISK 😃


(null) 
Jag klippte av grenarna som hängde ut i vägen. Jag vet inte om Maskros tror att hon inte syns men hon försökte gömma sig varje gång jag kollade åt hennes håll, som stt hon trodde att hon snattade löven. 😅

(null)
Här försökte hon gömma sig bakom busken

(null) 

(null)


(null) (null) 

(null)
Alltid så tjurig för att hon inte får gå in i huset 😚

(null) 

(null)     

(null)

(null)

(null)
Varje dag kom hon och ville ligga jämte mig med sin tass i min hand



Djur - Get - Häst - Katt - Mainecoon