BLACK ANGUS

Ikväll drog jag och Angelica till Sjökrogen i Loftahammar för att äta kvällsmat och ta en öl i hamnen. Så jävla mysigt! Fan vad jag älskar sånt här liv. Natur, havet (även om jag är rädd så är det vacket), tystheten, djuren, stort hus, trädgård. Ja, allt. Längtar så jag spricker efter ett eget hus.


Nu har vi släppt in hönsen, kollar på serie och ska väl snart in med hästen och geten sen ut med hundarna. Pjuh! Och upp med kycklingarna ska man imonbitti med. 😴

Fina Angelica
Glömmer alltid säga utan bröd och pommes. Such a waste :)))
Hamn - Loftahammar - black angus - hamburgare - sjökrogen loftahammar - åbro
1
ajlimullersandvik.blogg.se

Åh så härligt :) Men utan bröd och pommes blev det knappast mycket kvar ;) Är du rädd för havet?

Svar: Haha nej de blir ju inte det 😂 brukar alltid be om sallad men glömde totalt. 🙈 Jag är rädd för vatten, tyvärr!
Aiia Bohlin