MIDSOMMAR PÅ ÖLAND ÄR SOM ATT FIRA MIDSOMMAR UTOMLANDS

Jag veeeet jag är efter med alla bilder. Men vi firade iallafall midsommar på Öland och det var dans och hålligång! 

Såhär kändes det för mig på midsommar :)))
Några av packet var vakna efter torsdagens fest
Jag var också vaken och redo, enligt Mikkis var jag klar för hela midsommar.
Från vänster: Miranda, Angelica, Mikkis, Adriana, Sillen, Nanni, LillCarro, Danni, Bojana, Victor och Sappine.
Det bästa med att vara brun är att man ser smutsig ut
Nanni stod för tårtan!
Midsommarfin Miranda
Det var alltså ett hål i marken som de kom ut vatten ur och jag fick inte gå där för då kunde jag trilla igenom asfalten.. 2012 är här!
Dag 3 och vi skulle på finrestaurang i byn!
Alltid lika svårt att ta bild i motljus :)))
Två och två i led
Jag är den enda som är social och är med på bild
Så jävla mysig restaurang!!!
Ligan 🙌
Ingen ville va med på gruppbild
Men ett skratt från mig får alla att le
Kolla bara 😏
Hahahaha bästa bilden från hela resan
Vi tog ett mat-stopp hemma hos mamma, där jag skulle ha med min blåa resväska till Stockholm. Det gick sådär att packa in allt i denna lilla bilen 😂
Midsommar - roadtrip - öland