NYTT JÄVLA AIRBNB IGEN OCH JAG FRYSER PATTARNA AV MIG

I förrgårkväll fick vi ett Mail om att vi var tvungna att flytta, vi skulle bott i det airbnbt i två månader egentligen. Igår flyttade vi till ett nytt airbnb..... Så vi måste alltså flytta igen sen och de kunde inte säga när men "kanske om två månader". 

Vi trodde vi skulle få bo isär var och en men nu bor jag med två från mitt förra boende och två av mina grannar. PJUH!

Vi bor i Marqués de pombal, vilket är typ i mitten av Lissabon och ett av de mest nice ställena. MEN HAHA FYFAN vad skit det är.  Vi har varken frys, kyl, ugn eller element här. Så det är så jävla sjukt kallt även när man sitter med jacka på sig inomhus. Vi har haft hårfönen på i köket i en timma typ för att få en gnutta av värme... 😫

Vilken god jävla jul!

(null)

Aiia Bohlin - Jobba utomlands - Lissabon - Portugal - aiiavonteese - airbnb