OCKELBO MARKNAD OCH PRINS DANIEL

I fredags åkte jag och Krisse till Ockelbo för att stanna hos hennes mormor och morfar över helgen. En massa släktingar var på plats och vi drog ner till öltältet på kvällen. Här träffade jag Tussen, en skaplig brud som tagit två VM i styrkelyft 1991 och 2003. Vi är nu vänner på facebook och bondade som två nykläckta fågelungar.

På lördagen drog vi ner på marknaden och jag hittade äntligen en ny plånbok, i vegetabilisk olja, som tydligen ska vara bra mot nickelallergiker. Vi plockade upp kusinen Betty på stationen och sen åkte vi tillbaka för grillning och alkohol.

Vi åkte ner till öltältet igen för mera alkohol och fick ett väldans lärorikt och charmigt samtal med Prins Daniel vid baren. Han tyckte det var väldigt trångt och det höll vi nog alla med om, som han samtidigt klev av min jävla sko. Tack Penis Daniel! Det ögonblicket kommer jag aldrig glömma! :)

image


Madde och jag, en himla gosig tjej som höjer mitt självförtroende till Beyonce genom att ständigt påminna mig hur fin och snäll jag är!

image


Sara, kusin Betty, Tony, Lars (krisses pappa), Krisse och jag nere i öltältet.

image


I taxin påväg ner till öltältet, jag, krisse, betty, maggan och Sara nere i högra hörnet.

image



image


Krisse, Danne och jag vet inte vad.

image


Nicklas och hans mamsi Lisbeth

image


Tussen, Krisse och jag!

Tack för en mysig, händelserik och alkoholrik helg i Ockelbo
Vm - alkohol - kul - kungafamiljen - kändis - kärlek - marknad - ockelbo - ockelbo marknad - prins daniel - roligt - styrkelyft - tussen - tussen formgren - vegetabilisk olja - öl - öltält