ÖLANDSVISTELSEN

Vi roadtripade till Stockholm förra måndagen, vidare till Västervik för att sova en natt hos mamma, på tisdagen fortsatte vi ner mot Öland för att spendera några dagar i Borgholm på Kapelludden!

image



image



image


Vi gick på dejt på Harrys grillafton, så jävla gott 😍

image


I fredags drog vi till Strand för att se Petter

image


Vikinga-Nattis med kycklingklubban i högsta hugg

image


Träffade Martin på Strand

image



image


Jag träffade Maks och någon tog tydligen min mobil....

image


Spelade kubb (vann såklart som vanligt) - Koffe, Krisse, Jag

image


Körde gocart två gånger, Issa, Pappa, Jag, Krisse, Helena och Simon

image


Simon Jag och Krisse på Pubben, sjukt bra livemusik

image



image


Krisse, Jag, Robin, Annie, Simon, Issa och Nattis

image


Vet ej. Vet bara ej.

image



image


Blev en hel del kortspel öl och yatzy

image



image



image


Ja man kan fan inte va snygg jämt

image



image


Jellyshots

image


Pubben

image



image



image



image



Nu är vi i Sandviken sen igår och ska vidare till Stockholm idag, för nu är det Pridevecka!!!!
alkohol - bada - borgholm - fest - husvagn - krisse - köpingsvik - petter - petter alexis - pride - pubben borgholm - sol - sola - stockholm pride - strand borgholm - yatzy - öl - öland