4 TIMMAR PÅ AKUTEN

Efter fyra långa jävla timmar på akuten med morfin så kom de fram till att jag har njurbäckeninflammation. Igen.

Jag minns när jag var hos mamma för 4-5 år sen och fick så jävla ont i mellangärdet så jag trodde jag skulle avlida. Så kände jag i fredags när jag vaknade på morgonen, kom till jobbet och smärtan bara ökade. Jag började svettas, må illa och blev svimfärdig så att jag inte kunde stå upp. Det slutade med att jag låg på golvet och grät en skvätt och 15 minuter senare var smärtan borta. Så jag fortsatte jobba.

Successivt under dagen kom de tillbaka men inte alls lika farligt. Lördagen var bättre. Igår började jag få ont i svanken och var helt säker då att det är njurbäcken.

Nu blir det antibiotikakur (om jag inte får en allergisk chock som vanligt) och odling av proverna.

(null)

Aiia Bohlin - Lissabon - Portugal - jobba utomlands - njurbäckeninflammation - vård utomlands