CHAMPAGNE, RÖDVINSFLÄCKAR OCH HOCKEY

Vinst av lakers i torsdags slutade med att vi gick ut och firade. Först var vi på Tempel och sen på Secret Garden innan jag och Räkan åkte hem till honom för att sova vid halv 4. Stackarn försov sig som skulle med ett flyg vid 11 😂

(null)
Jag, Räkan, Fredde och Aneta efter matchen (som var den mest stressfulla match jag varit på någonsin, 16 straffar(!!!))
(null)

(null)


På fredagen åkte jag och gjorde tatueringen, åkte hem efter 3, tatueringen tog alltså TRE TIMMAR!!! Aja, drog hem duschade, åt och sminkade mig innan jag tog tuben till Danni och Nanni för utflyttningsfest. Och jävlar vad kul det var!

Vinprovning, mitt vann! (LillFrida spillde rödvin och idag trollade jag bort de fläckarna)😎

När jag ogillar närhet och Nanni inte vill släppa mig för jag ska till Portugal, då ser det ut såhär. Obekvämt.

(null)


På lördagen åkte jag tillbaka till Danni för att umgås med några vänner. Sen drog vi som aaalltid till Secret Garden och helvete vad folk det var ute igår!! Gick knappt ta sig fram där inne men vi var typ 15 pers så det var så jävla kul. Första gången på länge åkte jag och Frida hem tidigare än stängning. Typ 20 min innan. 😅 Och idag har vi bakisätit, sett idol och trollat bort rödvinsfläckar med mjölk.

(null)

(null)

(null)

Secret garden - Växjö lakers hockey - rödvinsfläckar