PROBLEM MED ACNE?

Svar JA. Min helvetes jävla acne har kommit tillbaka - åter igen. Fyfan vad jag till botten av mitt hjärta hatar det. 

För er som inte vet så fick jag min första acne när jag var 10 år och efter det så eskalerade det totalt. Jag vet inte hur många tusenlappar över 10k jag lagt på att få bort det. Efter i princip varenda finne jag får så får jag ett ärr, och de största ärren jag har har jag fått från porer(!!)

Så jag började lägga flera tusenlappar till på att få bort mina acneärr. INGENTING har hjälpt. Jag har gjort laser, syror och använt dermaroller.

Jag har ätit antibiotika, piller efter piller, kräm efter kräm, huskur efter huskur. Tillslut försvann acnen för något år sen och de kom lite finnar då och då, men nu är den tillbaka igen. Under ett år har jag försökt och kämpat för att få bort den igen.

SÅ nu sitter jag är med äppelcider vinäger i ansiktet för att återställa pH-balansen. :)))
(null)

Jag vet att folk säger att man ska sluta skämmas och blabla, att det bara är jag som ser det, men min acne och mina ärr har förstört mig i 16 år. USCH!
acne - acneärr - äppelcidervinäger mot acne