JAG SKULLE SKÅLA FÖR FRAMTIDEN MEN DE VORE EN LÖGN


champagne high - sitter hazel - youtube
1
egosworld.blogg.se

Ohh vilken bra låt !

Och läste lite genom din blogg om ångest och sociala fobier, måste vara en fruktansvärt resa, att varje dag skall vara en kamp, Jag hoppas du skall få den hjälpen du behöver, när det bara är total mörker förstår jag att man inte ser någon utväg, men jag kan säga att det finns utvägar,svåra att se men de finns, , jag hade andra svårigheter, inte social fobi men likgiltigheten för livet, När allt tar stopp och du orkar inte längre kämpa emot, jag är dock glad att säga att det vände , det tog sin lilla tid men jag lyckades öppna dörren till "andra sidan", en plats där det endast finns otrolig tacksamhet för livet och lyckan är total, hatade när folk sa att det kommer att vända, men sanningen är, ger man inte upp och man jobbar för att nå välbefinnande så finns det belöning som är 100gånger större än själva arbetet som krävdes för att nå dit.. Jag har levt i total mörker och aggression i så många år, psykisk ohälsa är den värsta smärtan vi kommer snudda vid, svårt att förklara, svårt att tydligt visa folk vad för typ av smärta det är , det är inget öppet sår men det är öppet sår i själen, ,, Jag hoppas du skall hitta ditt inre ljus, det är först då vi kan leva fullt ut! Lycka till och ge aldrig upp hoppet på dig själv !

Svar: Tack så hemskt mycket för denna kommentar! Vad glad jag blir att det vänt för dig! Jag längtar tills den dagen de vänder för mig också. Psykisk ohälsa är det värsta som finns, minst sagt!

Lycka till 🌹
Aiia Bohlin