VAD GÖR MAN NÄR ENS LILLASYSTER HAR EN HJÄRNTUMÖR?

Dag 5 på Linköpings sjukhus. På Bond-avdelningen där barn som har cancer ligger. Min lillasyster.

Nu ligger jag här ensam på Ronald McDonald, påtaglig migrän som bara blir värre och värre av stressen. Det är hotellet jämte sjukhuset där man får bo om man har en familjemedlem, ett barn, som har cancer.

(null)


Att se min lillasyster ligga hjälplös i sjukhussängen efter operationen är det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Det brast något i mig som jag inte trodde jag hade kvar.

 De här dagarna är det värsta jag varit med om någonsin. Jag kan inte räkna hur många gånger jag gått in på toan och fått panikattacker, hur många gånger magen vänt sig och jag trott att jag ska spy rakt ut av hjärtklappning. 

Igår gjorde de en ny magnetröntgen för att se om de fått bort hela tumören eller inte. Vi hoppas få svar imorgon. 

(null)

Cancer - Hjärntumör - Tumör
1
Nanni

Älskling <3