MIN LILLASYSTER HAR EN HJÄRNTUMÖR

För mig är det så jävla overkligt, att du, min älskade lillasyster ligger på sjukhus för att imorgon operera bort en hjärntumör. Att säga att livet är orättvist är inte nog.

Jag kan inte tacka dig nog, underbara häst, för att du gick omkull med Rebecca i somras. Utan dig hade de inte hittat tumören. Iallafall inte nu.

De gick omkull för att hästen blev rädd för en robotgräsklippare i somras. Rebecca trillade av, blev medvetslös och fick en grov hjärnskakning och hamnade på akuten. De ville inte göra en röntgen de ignoranta läkarna utan hon fick åka tillbaka månader senare när hon märkte att hon hade svårt med talet, och för att inte tala om huvudvärken.

När de gjorde en magnetröntgen för några veckor sen såg de något som inte stod rätt till i lillhjärnan. De visste inte om det var medfött, en blödning eller en tumör. Det visade sig vara en tumör.

Så TACK Bizzy, för tur i oturen att du blev rädd och att min lillasyster trillade av.

(null)
Jag kommer alltid bära dig


(null)
Älskade Bizzy


(null)

(null)
Jag lever för dig, nu får du leva för mig.


Cancer - Fuck cancer - Häst - hjärntumör - magnetröntgen - tumör
1
Nanni

❤️❤️❤️❤️❤️