FOLK, RÅTTOR - VAD VILL NI MIG?

Alltså är jag genomskinlig eller? Det verkar fan så. Nu denna månaden är det TVÅ pers som satt sig på mig på tunnelbanan, alltså rakt på mig. Den första bad om ursäkt, "förlåt för jag satte mig på dig" ah lugnt.. Men den andra tjejen som satte sig på mig bara satt kvar, hon satt alltså seriöst på halva mig?! Jag hatar ju livet så jag sket i att ens nämna något, närhet tackar man ju inte nej till, men märker man inte att man sitter på någon? Varför sa inte hennes kompis till? Var det ett vad om att någon av dem skulle våga sätta sig på någon på tuben och sen sitta kvar? Hahaha jag fattar inte!! JAG VILL VETA!
 
Men här tar inte det roliga slut... ALLDELES NYSS så var det en jävla råttjävel som sprang rakt på mig ut från busken som att den gick till ATTACK?!?!?!?!?!? Seriöst vad vill folk mig? Råttor, folk, samma lika.
 
 
Djur - Råttor - attack - hemskt - karma - tunnelbanan