NÅGON SOM VET VAD DETTA KAN VARA FÖR SLAGS ALLERGISK REAKTION?

Förlåt mina damer och herrar för dålig uppdatering - igen. Men jag har haft fullt upp med att resa runt och ha otroligt kul med mina vänner istället för att sitta vid mobilen/datorn. Men en drös med bilder kommer upp så fort jag hinner sätta mig ner och andas!


Jag har hunnit med att åka ner till Danmark, över till Malmö, till Danmark igen, till Malmö igen, upp till Växjö, till Västervik och sen tillbaka ner till Växjö igen på fem dagar. Och snart vidare uppåt igen.  Pjuh!


Nu är jag i Växjö och inne på min tredje dag av en allergisk reaktion av något jag ej vet.

Det kliar något så förbannat i ansiktet och på öronen som är kokheta så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ögonen är grumliga och snart blöder jag nog av uppkliade småsår i hela ansiktet, speciellt ögonlocken. Har tagit en allergitablett men det har inte hjälpt. 

Jag får samma reaktion av olika mediciner, t.ex antibiotika. Någon som vet vad det kan vara?

Danmark - Växjö - aiia bohlin - aiiavonteese - allergi - allergisk reaktion - chestpiece - directions hårfärg - malmö - piercingar - poppy red - red hair - rött hår - tatueringar - västervik