BRB, SVERIGE

Idag tog jag flyget för första gången ensam, måste sett ut som en förvirrad liten unge utan mamma. Jag har alltid bara följt efter de jag åkt med förr, eller ja alltid och alltid. Rest tre gånger förr.


Jag spydde innan jag åkte till flyget, jag kom inte genom spärren till pendeln för ingen satt där och jag hade mobilbiljett. Så jag klev in bakom en kvinna och jävlar vad arg hon blev även om jag visade att jag hade en biljett. Nåväl så kan de gå. 😂

MEN efter många om och men satt jag på planet som skakade som en tornado. Hjärtat satt i halsgropen ska jag tale om.

När jag kom fram till Danmark möttes jag av en glad André som åkt från Norge, sen tog vi tåget över till Malmö och möttes av en ännu gladare Sebastian. 😍

Nu har vi gymmat och ska strax sätta oss att äta den "asgoda maten" Sebbe lagat. 😏

Så coolt att se alla stora gräsplätter 😍
Mina finaste pojkar, André och Sebastian. 👌
Norwegian - danmark - flygplats - malmö