BRÄNNBOLL, RÖDVIN OCH THE FLOOR IS LAVA

I fredags firade vi vår allas älskade Frida! Vi möttes upp hos henne i Råcksta, drack lite och sen gick vi ner till gräsplätten för att spela BRÄNNBOLL äntligeeeen. Så jävla roligt 😍 Jag tog med min basebollhandske och Frida hade köpt ett basebollträ. 


Självklart vann jag med mitt lag (surprise surprise) och sen gick vi in för att festa vidare ett tag innan vi drog ner till Kungsträdgården för att festa vidare ännu lite till på Harry B James.

En jävligt rolig dag som resulterade i extrem jävla träningsvärk i varenda muskel i kroppen. Detta gör vi om!

Vinnarlaget, Amanda, jag, Fredde, Danni, LillCarro och Frida
Några inne, vissa ute och gråter efter förlusten.
Stackarn fick rödvin över T-shirten, salt på hela magen!
The Floor is lava, vi tog det till en helt ny nivå. En sjukt rolig nivå! Aldrig haft så bra snap story
Alkohol - Brännboll - baseboll - födelsedag - harry B james - the floor is lava