JAG TRILLADE NER FÖR EN BERGSKLIPPA

Mitt första rave i lördags ute i skogen på Värmdö. Shit vad kul det här ska bli tänkte jag, och det var det. Tills jag trillade ner för en bergsklippa och slog halvt sönder mig i benet. Men glad var jag för det, jag var ju full och hoppade runt på ett ben istället.


Ingen av oss var nykter nog för att åka in till akuten i söndags när jag legat och gråtit sen solen gick upp för smärtan blev bara värre och värre i benet. Så vi avvaktade och imorse åkte vi in. Jag fick röntga benet och fick svaret "du har fått en jävligt rejäl stukning i fotleden och en bra smäll mot smalbenet"

Så jaha, det här var ju toppen när jag åker utomlands på lördag. :)))))))))))))

Vet inte om det var tur att jag trillade åt rätt håll och inte ner i vattnet eller om det var otur att jag ens trillade. Jävla trädrötter.

Emil och Jonna, världens bästa människor!
Inte haft såhär kul på väldigt länge som jag haft denna långhelg hemma hos dem 💕
ReJv
Uppe på de här jävla berget Innan jag trillade ner
Smalbenet. Mycket fint
Och foten. fotknölen är ju bra skön att gå med. 🤓
Fotknöl - akuten - ben - berg - fot - ingarö - rave - sjukhus - stukad fot - värmdö