INGARÖ OCH VÄRMDÖ

I torsdags åkte jag ut till Ingarö för att träffa Jonna, Emil och Oskar. En resa som skulle ta 1h och 20 min tog mig över 2h tack vare att busschauffören sa fel och körde mig tillbaka mot stan igen efter jag bytt buss. 😒


NÅVÄL jag kom fram till havet tillslut. Det blev drinkar, havet, grill och en jävla massa skratt. 👌

Steg upp halv 6 på fredagsmorgon för att åka till stallet och släppa ut 25 hästar. Mysigt men fan vad respekt jag har för hästar, speciellt de som är en meter högre än mig. 😫 Livrädd gick lilla jag där med en häst efter en i handen. Men sjukt mysigt när de gosar och pussar på en. 😍

Efter de låg vi ute och solade i 3000 graders värme, drack mer drinkar och låg med Netflix i soffan hela kvällen. 

Idag blir det att åka in till Värmdö marknad för fest 😍 Imorgon blir det rehab

Hur snygg tröja? Ser macho ut Med flisbunder också
GODMORGON
Ingarö - hästar - stall - värmdö
1
rabarberfaktor

ja hästar är otroligt stora skapelser men som regel väldigt trevliga också :D

Svar: haha ja verkligen! 😅 Vet inte när jag började bli rädd för hästar. Ridit halva mitt liv!
Aiia Bohlin