DÄR MAN KAN KÖPA STARKÖL PÅ PRESSBYRÅN

Danmark! Dit jag åkte för några veckor sen men inte visat bilder, så nu blir det bildbomb, lite för sent men så går det när man varit på resande fot och sen mått skit. :))

Så mycket gröna fält 😍
Var livrädd på flygplanet, skakade som aldrig förr. Men att se molnen lugnade mig sen 😊
I Danmark mötte jag André (vänster) som åkt från Norge, för att sen åka över till Malmö hem till Sebastian (höger), här hade vi precis varit och tränat. 😊
Här sov jag och André
Fredagen drog jag och André till Emporia medans Sebbe var i skolan. Sen blev det aw med Sebbes klass, hem till Sebbe för tacos och sen biljard med Sebbes bror, Danni, Nanni och Victor. 👌
Lördagen drog vi till havet för att spela minigolf
Efter minigolfen åkte vi till Danmark för att festa med Rikke
Rikke, André och Sebastian
Mina pojkar 😍
Danskarna anlände och vi fattade inte ett skit. Tur jag satt jämte en som kunde tolka åt oss
Japp 😂
Cykeltaxi är fan en bra uppfinning
Legday, bro
På söndagen gick vi till Pildammsparken 😍 Helt magiskt!
The mazerunner
Malmö - bokskog - danmark - pildammsparken