NYÅRSAFTON OCH JAG SLOG TILL EN POJKE

Min nyårsafton var så jävla rolig! Jag var i Sandviken och umgicks med dessa grabbarna som är på bilderna. André, Thommy och Sebastian. Vi drack, spelade kort och skrattade för mycket hemma hos Thommy för att senare ta bussen in till Gävle. 


Något jag stör mig på är folk som inte kan bete sig som folk. På bussen bankade, skrek och ja gud vet vad, en massa tonåringar så busschauffören gett upp med att säga åt dem. Så jag skrek lite åt dem, blev tackad av busschauffören påvägen hem sen när jag fick skrika åt några andra att det faktiskt är barn som sover på bussen.

MEN något som gör mig jävligt förbannad är småttingar som tycker det är kul att kasta raketer på andra. Hade jag inte haft sunt förnuft hade jag förmodligen slått de där killarna som kastade två boxar med raketer mot oss gul och blå.

Menmen, vi drog till Hits for you och hade skitkul istället.

Idag är en dag jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden till just denna dagen, önskar jag var omringad av dessa. ❤

Thommy och André
André och jag
Ja..
Jag och Sebbe
Två av mina favoritpojkar
GLITTER 😍
Petter
Alkohol - Gävle - Hits for you - Kärlek - Nyår - Nyårsafton - Sandviken