TAPPAR TÄNDERNA AV MEDICIN

Av all medicin jag tagit så har det totalt förstört mina tänder. Det spelar ingen roll om jag borstar 100 gånger per dag och tuggar flourtuggummi, jag får hål ändå.


Nu har jag hål i hälften av mina tänder och har tappat nästan hela min kindtand. För någon vecka sen började jag få tandvärk på vänster sida och hade inte råd att gå till tandläkaren. Tillslut gick det över men kom tillbaka igen i söndags, fast ännu värre.

Alltså det känns som hela vänstra käken ska falla isär. Det gör ont enda bak i bakhuvudet och jag biter ihop tänderna hela tiden för det ska sluta göra ont. Kan inte sova för smärtan, eller dra tungan på tänderna för det gör ont som om de var en liten liten tandläkare på min tunga som borrade i tänderna.

JAG VILL EJ BLI TANDLÖS

Medicin - medicin biverkning - tandproblem