SPRÄCKTE BÄCKENET I FRITT FALL

Jaha, då var man hemkommen från vårdcentralen och röntgen. Ovanligt.
 
I lördags hade vi hejdå och födelsedagsfest för Victor som tagit sitt pick och pack till Malmö. När vi festar brukar vi alltid göra massa konster, yoga och gymnastiksaker.. Eller ja, försöka oss på. Denna gången resulterade de i ett besök på röntgen efter att Danni tappat mig i golvet, höger axel tog i diskbänken och vänster sida av ryggen slog i golvet.
 
I söndags vaknade jag upp med öm rygg på vänster sida, i måndags kunde jag knappt röra mig och det blir bara värre. Inga blåmärken eller svullnad men satfläsk vad ont de gör, spykänsla varje gång de hugger till. Kan inte sitta, stå eller gå. Vet ni vad de roliga är? DE RENOVERAR HISSEN där jag bor tills den 28 april. Jag ska alltså gå upp för alla trappor, över 100 trappsteg, med en rygg som får mig att vilja mörda alla myror i världen.
 
Inom två dagar skulle jag få svar från röntgen så vi får se vad de visar denna gången.
 
 
Röntgen - bäckenet - vårdcentral