"ÄLDRE KVINNOR OCH UNGA KILLAR" JA MEN BJUD IN MIG VETJA!

Jag blev inbjuden till den här gruppen på Facebook av någon jag inte ens är vän med.. "Äldre kvinnor och unga killar".. Jaha?????????????????????????????
 
Nu när jag är 25 vårar så tas jag alltså som en äldre kvinna och ska alltså antasta unga killar jag ska hitta på Facebook? Jag blir rädd. Ska jag gå med? Ska jag neka? Får jag dörrknackningar om jag nekar av unga killar som står där i läderbyxor med en nallebjörn i handen? "pls spank me and call me Freddy the teddy"
 
Är jag för gammal för livet nu? :( 
 
 
25 - Facebook - Facebookmeddelanden - Humor - Humor facebook - Kul - Kul på facebook - Skojfriskt - facebookgrupp - facebookgrupper - inbjuden på facebook - roligt - skämt - unga killar - äldre kvinnor - äldre kvinnor och unga killar - åldersnoja