EKOLOGISKA KAKOR FRÅN KHOISAN TEA

Här hörrni. Alla som känner mig vet att jag har ett sötsug värre än satan själv. Men istället för att trycka i mig massa skit så fick jag chansen att testa dessa skitgoda ekologiska småkakor och cookies från Khoisan Tea. De är bakade på riktigt smör, inehåller bl.a. ingredienser såsom rörsocker och färska ägg. Ett sjukt bra alternativ till er som är lika dåliga som mig på att baka, för de här smakar precis som hembakta kakor!
 
Ett stort plus i kanten: De är fria från den där dumma palmoljan!
 
 
 
(i samarbete med Khoisan Tea)
 
 
 
cookies - ekologiska kakor - ekologiskt - khoisan tea - khoisan tea ekologiska cookies - khoisan tea ekologiska småkakor - rörsocker - småkakor
1
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms

Svar: Jaaa 😍
Aiia Bohlin