1177 BAD MIG RINGA 112

Nu har jag alltså gått på litium sen förra måndagen. Idag var jag och lämnade prover på vårdcentralen och efter det skulle jag höja medicinen, alltså ta en tablett på morgonen och en på kvällen, nu har jag bara tagit på kvällen. MEN det slog slint i mitt huvud så jag tog båda två direkt imorse. Det resulterade i ett ganska jobbigt helvete tills jag insåg att jag mådde dåligt på grund av att jag chockat kroppen och fattade att jag tagit båda. Illamåendet var inte att leka med, försökte sova bort det men vaknade av att jag höll på att spy och fick knappt någon luft.
 
Efter några timmar avtog illamåendet litegrann, de pendlar till och från, men jag har fortfarande ganska svårt att andas, är liksom tungt i bröstet och känns som jag har ett sugrör i strupen. Men men, 1177 sa att jag skulle avvakta, inte anstränga mig idag och om det blev värre ringa till 112 och åka in.
 
Vi gör ett nytt försök att överleva imorgon!
 


Aiia bohlin - Aiiavonteese - Psykisk ohälsa - adhd - autismspektrumtillstånd - borderline - choker - litium - litiumbehandling - medicin - psykisk sjukdom
1
Systerissss

Världens finaste är du ❤️

Svar: ❤️ du är
Aiia Bohlin